loading...
مومن آباد لرستان
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط شهاب عباسی در تاریخ 1393/11/25 و 14:29 دقیقه ارسال شده است

اینجاقبراجدادمن است.یادم میاد نذر کردم دانشگاه قبول بشم یه فرش بندازم توی این امامزاده.

من قبول شدم.روزی که رفتم دانشگاه ثبت نام کردم و برگشتم خونه خبرمرگ اکبرجوکار دوست همیشگیم روشنیدم.اکبرجان هنوز بعداز سالها بیادت هستم.تمام کوچه های مامون منو یاد تو میندازه و خاطراتت...




پاسخ : خدا روح اکبرو شاد کنه
اکبر پسر عموی بنده هست



این نظر توسط azna-asls در تاریخ 1393/10/02 و 15:48 دقیقه ارسال شده است

They are great. Good luck

این نظر توسط حقوق آدمی در تاریخ 1393/06/15 و 15:43 دقیقه ارسال شده است

سلام . من چندتا سوال دارم اگه پاسخ بدی ممنون میشم.
1- این امامزاده ابراهیم داخل شهر مومن آباد هستش؟ اگر بیرون از شهره چند کیلومتر با شهر فاصله داره؟

2- مومن آباد اینترنت adsl داره ؟
3- مومن آباد بیمارستان داره ؟
پاسخ : سلام.
امام زاده ابراهیم داخل شهر هست ودرست روبروی یکی از مساجد قدیمی این شهر هست.

مومن آباد بله اینترنتadsl هم داره همانند دیگر شهر ها

مومن آباد بیمارستان نداره مرکز خدمات درمانی دارد

این نظر توسط sudn در تاریخ 1392/12/24 و 22:52 دقیقه ارسال شده است

خوبه آفرین


کد امنیتی رفرش
درباره ما
مومن آبادشهری است صنعتی در147کیلومتری شمال شرقی خرم آباد مرکز استان لرستان که کارخانه ی فروآلیاز بزرگترین تولیدکننده وصادرکننده فروسیلیسیم وپودر میکروسیلیکا در ایران در این شهر واقع می باشد. مقبره ی شاهزاده ابراهیم(ع) از نوادگان امام باقر(ع) در این شهر واقع میباشد این شهر کوچک دارای بیش از 1500 نفر جمعیت میباشد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 70
  • کل نظرات : 260
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 59
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 153
  • باردید دیروز : 66
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 263
  • بازدید ماه : 260
  • بازدید سال : 1,878
  • بازدید کلی : 43,314